پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو
سرخط خبرها

بهانه جدید سرمربی نیان رو شد | در شهر خودمان به ضررمان پرچم می‌زنند!

  • کد خبر: ۲۰۹۵۷۸
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
بهانه جدید سرمربی نیان رو شد | در شهر خودمان به ضررمان پرچم می‌زنند!
سرمربی تیم نیان الکترونیک مشهد معتقد است که هیئت والیبال خراسان رضوی داوران خط را به گونه‌ای برای بازی‌های نیان انتخاب می‌کند تا به تیم نیان ضرر بزند.

به گزارش شهرآرانیوز، نیان الکترونیک مشهد، شب گذشته در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال در سالن مهران مشهد به مصاف پیکان تهران رفت و برای ششمین بازی متوالی در لیگ برتر شکست خورد تا کماکان با ۶ برد در رده دوازدهم جدول باقی بماند. این در حالی است که ۴ باخت نیان از ۶ باخت اخیرشان در مشهد رقم خورده است.

حامد صمدی پس از شکست ۳ بر ۲ تیمش مقابل پیکان تهران عنوان کرد: مسابقه خوب و تماشاگر پسندی از هر دو تیم شاهد بودیم. به هر دو تیم بابت این ماراتن والیبالی خسته نباشید می‌گویم.

وی با اشاره به اینکه تعداد مسابقات پنج گیمه ما در این فصل به ۱۰ بازی رسید، افزود: ۲ مسابقه اخیر ما مقابل شهداب یزد و پیکان به ست پنجم کشید، اما متاسفانه نتیجه ست پنجم را نمی‌توانیم به نفع خود رقم بزنیم.

سرمربی تیم نیان الکترونیک مشهد ادامه داد: پس از ۶۲ روز اولین بار بود که تمام بازیکنان تیم را در اختیار داشتیم. از زمانی که پوریا یلی آسیب دید و پس از آن نیز مصدومیت‌های دیگری برای تیم اتفاق افتاد، تیم را به صورت کامل در اختیار نداشتیم. تمرین قبل از بازی ما اولین تمرین کامل نیان پس از حدود دو ماه بود و نتیجه آن عملکرد خوب نیان مقابل پیکان بود.

صمدی بیان کرد: متاسفانه مجددا محمد غفاریان را در این دیدار به دلیل آسیب‌دیدگی از دست دادیم. پژومان را نیز هنوز به صورت کامل در اختیار نداریم، ولی با تمام این تفاسیر بازی خوبی مقابل پیکان به نمایش گذاشتیم.

وی اضافه کرد: پوریا یلی نسبتا به شرایط ایده‌آل خود بازگشته و امیدواریم با توجه به کیفیت ۲ مسابقه اخیر خود از هفته آینده روند صعودی نیان آغاز شود. در سِت پنجم نیز اتفاقی رخ داد که داور مسابقه توپ برگشتی ما را مجددا تکرار کرد.

سرمربی تیم نیان الکترونیک مشهد تصریح کرد: ست پنجم کلا ۱۵ امتیاز دارد و هر امتیازی سرنوشت‌ساز است و از حساسیت زیادی برخوردار است.

صمدی در مورد عملکرد داوری گفت: داوران خط در مشهد به ضرر ما پرچم می‌زنند و دلایل مشخصی هم دارد که از آن اطلاع داریم. چینش داوران خط با کمیته داوران هیئت والیبال خراسان رضوی است. البته فیلم‌های این اتفاقات آماده است و برای فدراسیون والیبال نیز ارسال خواهیم کرد که عملکرد داوران خط را بازبینی کنند که در شهر خودمان چطور به ضرر ما پرچم می‌زنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->